Sluiter Brand

Sluiter Brand

Wie zijn we?

SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. We zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. In eigen beheer hebben we een webapplicatie (SUREnet) ontwikkeld die de assurantieadviseur toegang biedt tot verzekeringsoplossingen van meer dan 40 verzekeraars, zowel in volmacht als in co-assurantie. Voor het overzicht van alle ondernemersrisico’s van de klant hebben we een risico-analyse tool ontworpen voor de adviseur. We staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om onze kennis van IT en verzekeringen.

SUREbusiness accepteert polissen in volmacht en sluit polissen voor zwaardere risico’s op de verzekeringsbeurs. Daarnaast regelen we de premie-incasso en verzorgen we de schadebehandeling. We zijn gevestigd in Alkmaar.

Functieomschrijving

Als Sluiter Brand ben je allereerst verantwoordelijk voor het optimaal bedienen van onze adviespartners, de onafhankelijke intermediairs. Dat houdt in het beoordelen van nieuwe open broked aanvragen, het onderhandelen met verzekeraars, het uitbrengen van offertes en zorgen dat de polisaanvraag compleet bij de backoffice terecht komt voor opmaak. Je bent servicegericht en een klankbord voor de met ons samenwerkende adviseurs. Ook voor de verzekeraars ben je een prettige business partner die vanuit de inhoud tot passende voorstellen komt. Tot slot lever je een bijdrage aan het verder ontwikkelen van SUREnet waarbij jouw input van belang is voor de optimale digitalisering van de sluitingsprocessen.

Als Sluiter Brand kan jij als lid van het team Brand het verschil maken in de mate van het succes van SUREbusiness.

Wat zoeken we?

We zoeken een Sluiter Brand met minimaal 3 jaar relevante werkervaring en die beschikt over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Diploma Adviseur Wft Schadeverzekeringen Zakelijk en Assurantie-A Brand;
  • Ervaring met ondersteuning van verzekeringsadviseurs op het gebied van brandverzekeringen;
  • Goede contacten met de underwriters van verzekeraars;
  • Uitstekende digitale vaardigheden;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel).

Wat bieden we?

  • Een uitdagende, ondernemende en dynamische werkomgeving met leuke collega’s;
  • Een fijn en ruim opgezet kantoor met in-house gym en heerlijke koffie;
  • De mogelijkheid om te werken in een team dat voorop loopt in de ontwikkelingen in de branche;
  • Een goed, marktconform salaris met bijbehorende arbeidsvoorwaarden;
  • Een omgeving waarin initiatief en persoonlijke ontwikkeling worden gestimuleerd.

Heb je interesse?

Stuur dan je CV en motivatie door onderstaande gegevens in te vullen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Personeelszaken, Annemarie Blok of Monique Dekker. Telefoonnummer: 072 - 30 35 900.

Velden met een * zijn verplicht