Backoffice specialist Beurs

Backoffice specialist Beurs

DEZE VACATURE IS INGEVULD!

Wie zijn we?

SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. We zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. In eigen beheer hebben we een webapplicatie (SUREnet) ontwikkeld die de assurantieadviseur toegang biedt tot verzekeringsoplossingen van meer dan 40 verzekeraars, zowel in volmacht als in co-assurantie. Voor het overzicht van alle ondernemersrisico’s van de klant hebben we een risico-analyse tool ontworpen voor de adviseur. We staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om onze kennis van IT en verzekeringen.

SUREbusiness accepteert polissen in volmacht en sluit polissen voor zwaardere risico’s op de verzekeringsbeurs. Daarnaast regelen we de premie-incasso en verzorgen we de schadebehandeling. We zijn gevestigd in Alkmaar.

Functieomschrijving

Als Backoffice specialist Beurs ben je onderdeel van het team Beurs en verleen je algemene en administratieve ondersteuning aan de sluiters door middel van:

  • Het invoeren, opmaken en boeken van polissen in overleg/opdracht van de sluiters;
  • Het doorvoeren van (polis)mutaties en boekingen;
  • Het begeleiden van de continuaties en prolongaties;
  • Het begeleiden en verwerken van naverrekeningen;
  • Contact met adviseurs en verzekeraars betreffende administratieve zaken;
  • Het controleren van gegevens, aanvragen en polissen op juistheid en volledigheid en het uitvoeren van correcties;
  • Het zorgdragen voor actuele en complete dossiervorming;
  • Het verwerken van binnenkomende e-mails, prioriteiten stellen en routinematige kwesties direct afhandelen in overleg met de sluiters;
  • De bewaking van de voortgang van administratieve processen.
  • Mogelijkheden signaleren tot verbetering van werkmethoden en procedures binnen de administratieve organisatie;
  • Een accurate en tijdige verwerking van administratieve gegevens.

Als Backoffice specialist Beurs kan jij het verschil maken in de mate van het succes van het nieuwe beursbedrijf van SUREbusiness.

Wat zoeken we?

We zoeken een Backoffice specialist Beurs die beschikt over:

  • Minimaal MBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring;
  • Ervaring met CCS level 7;
  • Ervaring met de systemen van het VNAB, zoals EABS, Sanctieplatform en IDOS;
  • Bij voorkeur in bezit van relevante verzekeringsdiploma’s c.q. bereidheid deze zo nodig binnen afzienbare tijd te halen;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel).
  • Kwaliteit, Accuraatheid, Flexibiliteit en Servicegerichtheid.

Wat bieden we?

  • Een uitdagende, ondernemende en dynamische werkomgeving met leuke collega’s;
  • Een fijn en ruim opgezet kantoor met in-house gym en heerlijke koffie;
  • De mogelijkheid om te werken in een team dat voorop loopt in de ontwikkelingen in de branche;
  • Een goed, marktconform salaris met bijbehorende arbeidsvoorwaarden;
  • Een omgeving waarin initiatief en persoonlijke ontwikkeling worden gestimuleerd.

Heb je interesse?

Stuur dan je CV en motivatie door onderstaande gegevens in te vullen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Blok, Personeelsfunctionaris. Telefoonnummer: 072 - 30 35 900.

Velden met een * zijn verplicht