Hans de Jager

'Tijdens mijn studie heb ik via mijn looproute naar school gezien hoe een grote verzekeraar een nieuw pand heeft laten bouwen. En ik heb me toen regelmatig afgevraagd wat al die mensen in dit nieuwe gebouw voor werk gingen doen. Om vervolgens zelf zes jaar in dit gebouw te gaan werken in diverse binnendienst functies. Van schadecorrespondent tot acceptant medische varia. Inmiddels wonen er 500 studenten in het voormalig verzekeraarsgebouw. Daarna heb ik jarenlang gewerkt als accountmanager voor 2 verzekeraars. En veel veranderingen meegemaakt. Met nadruk op een vergaande digitalisering/automatisering.

Maar wat volgens mij niet zal veranderen is de behoefte aan persoonlijk advies en contact. Zeker in de zakelijke schade markt. Bij SUREbusiness hebben ze een goede combinatie gevonden van digitaal werken en de mogelijkheid van persoonlijk contact. Beide zijn van belang voor de adviseur om tot een goed advies te komen.

Het werken met enerzijds SUREnet en anderzijds de mogelijkheid van persoonlijk contact met acceptanten en accountmanagers biedt heel veel kansen in de zakelijke schade markt. Daarom ben ik vanaf 1 september 2021 met veel plezier aan het werk als accountmanager om zo mee te werken aan de verdere ontwikkeling van SUREbusiness en invulling te geven aan persoonlijke samenwerking met onze adviseurs.