Accountmanager
Wie zijn we?
SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. We zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. In eigen beheer hebben we een webapplicatie (SUREnet) ontwikkeld die de assurantieadviseur toegang biedt tot verzekeringsoplossingen van meer dan 40 verzekeraars, zowel in volmacht als in co-assurantie. Voor het overzicht van alle ondernemersrisico’s van de klant hebben we een risico-analyse tool ontworpen voor de adviseur. We staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om onze kennis van IT en verzekeringen.
SUREbusiness accepteert polissen in volmacht en sluit polissen voor zwaardere risico’s op de verzekeringsbeurs. Daarnaast regelen we de premie-incasso en verzorgen we de schadebehandeling. We zijn gevestigd in Alkmaar.
Functieomschrijving
Je bent woonachtig in de regio Rotterdam/Breda en in deze regio zit ook je eigen netwerk. Als Accountmanager bij SUREbusiness ben jij dan ook het gezicht van ons bedrijf in deze. Jij bent degene die:
- Adviseurs enthousiast maakt over ons innovatieve platform SUREnet;
- Een gesprekspartner is op verzekeringstechnisch vlak en weet jouw relaties te overtuigen van de toegevoegde waarde van SUREbusiness;
- Een eigen netwerk meebrengt en uitbreidt met waardevolle relaties;
- Bijdraagt aan de groei van SUREbusiness door jouw commerciële drive en klantgerichtheid;
- Presentaties geeft en strategieën uitwerkt (jouw PowerPoint-skills komen hier goed van pas!);
- Samen met het team onze unieke positie in de markt verder uitbouwt;
- De verbindende factor is in de samenwerking met zakelijke advieskantoren en focus hebt op het behalen van de juiste resultaten.
Wat zoeken we?
We zijn op zoek naar een ambitieuze, proactieve accountmanager die:
- Minimaal een afgeronde HBO-opleiding heeft;
- Minimaal 5 jaar werkervaring in een vergelijkbare functie in de verzekeringsbranche;
- Beschikt over het diploma Wft Schadeverzekeringen Zakelijk;
- Klantgericht, overtuigend en communicatief sterk is;
- Beschikt over een bestaand netwerk in de zakelijke verzekeringswereld;
- Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel, Powerpoint, Teams);
- Het leuk vindt om in een pragmatische, no-nonsense omgeving te werken.
Wat bieden we?
- Een marktconform salaris met aantrekkelijke voorwaarden;
- De kans om te groeien in een jong en innovatief bedrijf;
- Een werkomgeving waar jouw ideeën écht impact maken;
- Een leaseauto, laptop en telefoon;
- Gezellige collega’s en legendarische vrijdagmiddagborrels;
- De vrijheid om je werk op jouw manier in te richten en mee te bouwen aan onze toekomst.
Heb je interesse?
Stuur dan je CV en motivatie door onderstaande gegevens in te vullen. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Personeelszaken, Annemarie Blok of Monique Dekker. Telefoonnummer: 072 - 30 35 900.