Acceptatie assistent PT/FT

Acceptatie assistent PT/FT

Wie zijn wij

SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. Wij zijn een nieuwe speler in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. Dit doen we met een zelf ontwikkeld webplatform, Surenet. Surenet biedt de verzekeringsadviseur toegang tot het verzekeringsassortiment van onze volmachtverzekeraars. Level 7 van CCS is het backoffice systeem waar Surenet onlosmakelijk mee verbonden is. Ons motto luidt: 'iedere dag een stapje beter'.

Doel van de functie

Het verlenen van algemene en administratieve ondersteuning aan de acceptanten door middel van het opmaken, controleren en beheren van (nieuwe) verzekeringspolissen.

Taken en verantwoordelijkheden

Polisadministratie en –registratie

  • opmaken, invoeren en boeken van polissen in overleg/opdracht van de acceptanten;
  • het doorvoeren van (polis)mutaties en boekingen in het systeem;
  • het controleren van gegevens/aanvragen/polissen op juistheid en volledigheid en het uitvoeren van correcties. Het verzamelen van informatie hiertoe;
  • begeleiden van de maandelijkse prolongatie;
  • het zorgdragen voor actuele en complete dossiervorming.

Telefoon en correspondentie

  • beantwoorden van vragen van relaties betreffende administratieve zaken;
  • verwerken binnenkomende e-mails, prioriteiten stellen en routinematige kwesties direct afhandelen in overleg met de acceptanten.

Overig

  • mogelijkheden signaleren tot verbetering van werkmethoden en procedures binnen de administratieve organisatie;
  • bieden van algemene ondersteuning aan de acceptanten;
  • adviseren, instrueren van en overleggen met collega’s over de toepassing van administratieve regelingen en afspraken.

Performance criteria

Resultaten

  • accurate en tijdige verwerking van administratieve gegevens;
  • kwaliteit van de administratieve ondersteuning aan de specialisten;
  • bewaking voortgang administratief proces.

Competenties (functiespecifiek)

  • accuraat;
  • flexibel;
  • servicegericht.

Opleiding, kennis en ervaring

  • MBO werk- en denkniveau;
  • minimaal 2-3 jaar relevante werkervaring;
  • ervaring met CCS level 7;
  • bij voorkeur in bezit van relevante verzekeringsdiploma’s c.q. bereidheid deze zo nodig binnen afzienbare tijd te halen;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel).

Heb je interesse?
Stuur dan je CV en motivatie via onderstaande link. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Blok, Personeelsfunctionaris. Telefoonnummer: 072-3035900.

Velden met een * zijn verplicht