Het moment waarop de dienst wordt bewezen

'Het moment waarop zich een schade voordoet, is het bewijsmoment van een goede service. Uiteraard moet de dekking goed zijn, maar de processen rondom een schade moeten vlot en snel verlopen.'

Schadebehandeling

Voor een adviseur is het moment waarop zijn klant een schade heeft een cruciaal moment in zijn dienstverlening waarop er vertrouwen moet zijn in ons als SUREbusiness. Zeker als het een ernstige of omvangrijke schade betreft dan is het zaak om deze vlot en transparant te behandelen. Het schadedossier is daarom ook op elk moment van de dag via SUREnet in te zien. Een logboek toont alle handelingen die betrokkenen hebben verricht met tijdstippen zodat het transparant is wie er op welk moment iets doet.

Snelheid

Natuurlijk weten we dat het van belang is dat een schadeclaim zorgvuldig afgehandeld moet worden door mensen met kennis van zaken, maar de snelheid waarmee dat gaat bepaalt uiteindelijk of er sprake is van een voldoende of een goede service. Dat is waar we als SUREbusiness voor staan. We vragen daarom ieder kwartaal aan onze kantoren hoe de schadebehandeling wordt beoordeeld en wat we kunnen verbeteren. De gemiddelde beoordeling van onze dienstverlening op schade is een 7.8 (DFO onderzoek juni 2023).

Gemak van digitaal dosiervorming

Doordat zowel de schadebehandelaar als de adviseur in hetzelfde systeem werken is de digitale informatie altijd voorhanden en accuraat. Het voordeel van het werken in een gebruiksvriendelijk en toegankelijk systeem is, dat alle relevante stukken makkelijk zijn toe te voegen en snel zijn in te zien.

Schade?

Klik hier voor het stappenplan voor het melden van een schade.

En klik hier voor meer informatie over het in behandeling nemen van uw schade. 

 

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.