Waardebepaling bedrijfsgebouwen

We introduceren een volledig nieuwe functionaliteit die jou als adviseur al in de offertefase helpt om de juiste herbouwwaarde voor een bedrijfsgebouw te bepalen – een flinke stap vooruit in het adviesproces!

Berekening herbouwwaarde

De herbouwwaarde wordt berekend op basis van beschikbare data en aanvullende externe bronnen. In tegenstelling tot andere partijen in de markt die deze service bieden na het doen van een aanvraag, stelt SUREnet je in staat dit al in de offertefase te doen. Met één druk op de knop kun je nu een accurate herbouwwaarde ophalen via SUREnet.

Pilotfase

Goed om te weten is dat we momenteel nog in de pilotfase zitten, wat betekent dat de tool nog niet voor iedereen beschikbaar is en hij dus uitvoerig getest wordt.

Garantie onderverzekering

Daarnaast zijn we met een aantal verzekeraars in gesprek om garantie tegen onderverzekering aan te bieden als de herbouwwaarde uit de tool wordt gebruikt bij de aanvraag. Als het zover is, laten we je het weten!

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.