Jan de Groot is sinds 1989 werkzaam in het familiebedrijf De Groot Verzekeringen en Hypotheken. Het kantoor is opgericht in 1900 en nu in handen van de vierde generatie De Groot. We blikken met hem terug op het eerste contact met SUREbusiness.
Polisafsluiting
De allereerste polis die Jan de Groot via SUREbusiness sloot, was voor ‘High Tea for You’, een klein bedrijfje van twee dames die aan huis high tea's verzorgden. “In 2020 zijn zij ermee gestopt en liep de polis dus af,” vertelt Jan. Die eerste polis bleek de aftrap van een samenwerking die nog altijd stevig staat – tien jaar later.
Samenwerking
Via een gezamenlijke connectie kwam Jan destijds in contact met Levent. “Bij het idee van Levent om een vergelijkingsplatform voor intermediairs op te starten werd ik meteen enthousiast. Ik zie hem nog zo zitten toen ze net gingen starten.” Over de samenwerking is hij helder: “Die verliep goed. Ik kan me er niet veel bewust van herinneren, dus dat betekent dat het soepel gegaan moet zijn.”
Eerste schade
Wat hem wél is bijgebleven, is de eerste grote schade die hij via SUREbusiness meldde. “Het was een brand op 150 meter van ons kantoor, met sirenes en rookwolken. We dachten: het zal toch niet… Maar helaas, dat pand stond inderdaad in de fik. De schadeafhandeling begon meteen en verliep uitstekend. Het gaf een goed gevoel om te zien hoe de volmacht zich in de praktijk bewezen heeft.”
Zelfs een complex dossier met ASR, dat uiteindelijk bij de rechter belandde, kon daar niets aan afdoen. “Alleen maar lof van mij en de klant voor SUREbusiness en Nationale Nederlanden,” benadrukt Jan.
Groei ontwikkelteam
Wat Jan verder opvalt, is hoe de ICT-afdeling (ontwikkelteam SUREnet) door de jaren heen is gegroeid. “Daardoor kun je snel schakelen en verloopt alles efficiënt, ook technisch. Dat maakt samenwerken met SUREbusiness extra prettig.”
Tien jaar later blijkt hoe waardevol de samenwerking nog steeds is. Het jubileum markeert niet alleen een mooi verleden, maar ook een stevige basis voor de toekomst. Jan, dankjewel!