Heeft u een verzekering via een adviseur afgesloten?
Heeft u vragen over uw verzekering of een schademelding/lopende schade dan kunt u contact opnemen met uw adviseur. Zij kennen uw persoonlijke situatie en kunnen u verder helpen. De gegevens van uw adviseur vindt u terug op uw polisblad. (schade melden bij adviseur/ontvangst polisblad ook via adviseur).
Ben je adviseur en heb je een verzoek ingediend bij ons?
Heb je onlangs een aanvraag gedaan, een wijzigingsverzoek ingediend, schade gemeld of een klacht doorgegeven? Op deze pagina zie je per onderdeel wat de gemiddelde verwerkingstijd is. Let op: in het weekend zijn we gesloten, dus zaterdag en zondag tellen niet mee als werkdag.
De status van je verzoek kun je ook volgen via: SUREnet → Dashboard → Werkvoorraad.
Reactietermijn per verzekeringstype

*Wij streven ernaar binnen de genoemde reactietermijnen te reageren maar dit is mede afhankelijk van de complexiteit van het dossier.
Klachtenafwikkeling ook doorverwijzen naar klachtenprocedure. doorverwijzen naar deze pagina.