Ondanks dat we met wel 21 verzekeraars en meer dan 130 verschillende productoplossingen zeker geen bescheiden aanbod hebben, hebben we ons de afgelopen maanden extra gericht op uitbreiding van de verzekeringsproducten. De afgelopen maanden waren ook voor ons bijzonder door de Corona crisis. Tegelijkertijd helpen deze momenten om nog eens onder de loep te nemen hoe je je dienstverlening aan aangesloten adviseurs verder kunt verbeteren. Zo kwamen we tot de conclusie dat het best goed zit met ons digitale vergelijkingsplatform SUREnet en de persoonlijke service aan onze adviseurs. De meeste winst valt op dit moment te halen uit het uitbreiden van de productoplossingen. Om die reden zijn we daar direct extra in gaan investeren.
Nieuwe producten
De inspanningen hebben ertoe geleid dat binnen 2 maanden de vrachtwagenverzekering van Nationale Nederlanden is ingeregeld in het platform van SUREbusiness. Eind mei is deze live gegaan. En de producten zakelijke personen- en bestelauto van MS Amlin, zakelijke motorfiets van Nationale Nederlanden en Beroepsaansprakelijkheid ICT en Cyber van Chubb volgen nog deze maand. Daarnaast zijn er eigen label-producten in de maak voor milieuschade en collectieve ongevallen. En ook daarna blijven we natuurlijk actief met uitbreiden!