Sander en Coen op inspectie

Zeg je co-assurantie, dan zeg je ook risico-inspectie. En dat is precies wat Sander (intern accountmanager bij SUREbusiness) ging doen, samen met onze brandspecialist Coen. Mee op inspectie met de inspecteurs van Burghgraef van Tiel en van Climbel bij een runderslachterij en een metaalrecyclingbedrijf. Twee totaal verschillende soorten risico's, maar in beide gevallen uitdagend om verzekeraars te interesseren om mee te tekenen op het risico. Een gedegen risico-inspectie is de basis voor snelle en succesvolle onderhandelingen met verzekeraars, de adviseur en de ondernemer. De belangrijkste tip van Sander na deze dag is de volgende. Vindt er een risico-inspectie plaats bij één van je relaties? Zorg dat je erbij aanwezig bent als adviseur. Dit is het uitgelezen moment om het niet alleen het bedrijf van je klant nog beter te leren kennen, maar ook om je vakkennis over brandrisico’s verder te vergroten.

 

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.