Verzekeraars in het zonnetje gezet

Op 5 juni vierden we alvast een bijzonder moment in aanloop naar ons officiële 10-jarig jubileum op 1 oktober 2025.  Samen met de verzekeraars blikten we terug op waar we begonnen, stonden we stil bij waar we nu staan en spraken we over waar we naartoe willen.

Samenwerking 

Sinds onze start in 2015 zijn we uitgegroeid tot een gevestigde partij in de markt. Inmiddels werken we samen met 24 verzekeraars. Dankzij het vertrouwen van deze verzekeraars kunnen wij onze aangesloten advieskantoren een uitgebreid verzekeringsaanbod bieden wat hen helpt bij het adviseren van hun klanten.

Tombstones

Als symbool van deze samenwerking hebben we op kantoor twee pilaren geplaatst met zogenaamde tombstones van alle 24 verzekeraars. Elke verzekeraar ontving bovendien een eigen tombstone om op hun eigen kantoor te plaatsen. Een tastbaar teken van een sterke en waardevolle samenwerking. 

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.