Even voorstellen: team Portefeuillebeheer

Ons bedrijf blijft groeien en dit brengt nieuwe kansen én uitdagingen met zich mee. Om deze uitdagingen effectief aan te pakken en tegelijkertijd onze dienstverlening naar een hoger niveau te tillen, introduceren we een nieuw team: Portefeuillebeheer. Dit team speelt een sleutelrol in het coördineren en uitvoeren van specifieke werkzaamheden die horen bij bestaande polissen.

Waarom een afdeling Portefeuillebeheer?

De oprichting van Portefeuillebeheer komt voort uit een duidelijke behoefte. Verschillende taken voeren we al jaren uit, zoals het jaarlijks vaststellen van premies, controleren van schadeverloop en het beheren van cumulatielimieten. Daarnaast zorgen we ervoor dat polissen worden omgezet wanneer een maatschappij stopt met één of meer producten. Tot voor kort werden deze extra werkzaamheden uitgevoerd door acceptanten van verschillende afdelingen. Door de groei van onze portefeuille zijn deze taken steeds omvangrijker geworden. Om ervoor te zorgen dat acceptanten zich volledig kunnen richten op het ondersteunen van onze adviseurs is besloten om deze beheertaken door een vast team te laten uitvoeren.

Welke werkzaamheden worden uitgevoerd binnen team Portefeuillebeheer?

Portefeuillebeheer is verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Premievaststellingen: Er voor zorgen dat polissen aansluiten bij de actuele bedrijfssituatie, zoals bijvoorbeeld de omzet, het aantal medewerkers en de verzekerde som.
  • Naselectie: Het controleren van schadeverloop en waar nodig actie ondernemen.
  • Cumulatiecheck: Het borgen van de limieten per risicoadres op brandpolissen.
  • Conversies: Het opstellen van een nieuw voorstel en het omzetten van polissen wanneer een maatschappij stopt met een product, om hiermee de continuïteit van de dekking te waarborgen.

De dagelijkse dynamiek van deze taken vereist niet alleen nauwkeurigheid, maar ook regelmatige afstemming met verzekeringsadviseurs.

Het team achter Portefeuillebeheer

Het team bestaat op dit moment uit twee teamleden. Rika Schraven richt zich hoofdzakelijk op premievaststellingen en naselectie, terwijl Bianca van Kampen verantwoordelijk is voor conversies. Bij het aanpassen van polissen wordt het team ondersteund door de afdeling Backoffice.

Gericht op de toekomst

De oprichting van Portefeuillebeheer is een stap vooruit in ons dagelijkse streven naar efficiëntere processen en betere service. Met dit team leggen we een stevige basis om onze gezamenlijke portefeuille optimaal met elkaar te beheren.

Neem contact op

Rika en Bianca staan je graag te woord via :

E-mail: portefeuillebeheer@surebusiness.nl

📞 072 303 59 89

 

 

 

Inloggen SUREnet Inloggen
Cookievoorkeuren

Wij gebruiken onze eigen cookies en cookies van derden voor statistische en analytische doeleinden om u de beste ervaring op onze website te bieden.

Meer informatie vindt u in ons cookiebeleid
Wij geven om uw privacy

U kunt uw cookie-voorkeuren instellen door de verschillende hieronder beschreven cookies te accepteren of te weigeren

Noodzakelijk

Noodzakelijke cookies helpen een website bruikbaarder te maken door basisfuncties zoals paginanavigatie en toegang tot beveiligde delen van de website mogelijk te maken. Zonder deze cookies kan de website niet goed functioneren.

Vereist
Voorkeuren

Met voorkeurscookies kan een website informatie onthouden die de manier verandert waarop de website zich gedraagt of eruit ziet, zoals uw voorkeurstaal of de regio waarin u zich bevindt.

Statistieken

Statistische cookies helpen website-eigenaren te begrijpen hoe bezoekers omgaan met websites door anoniem informatie te verzamelen en te rapporteren.

Marketing

Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers op verschillende websites te volgen. Het is de bedoeling advertenties weer te geven die relevant en aantrekkelijk zijn voor de individuele gebruiker en daardoor waardevoller voor uitgevers en externe adverteerders.