De beste zijn en blijven

Terwijl ik bezig ben met het beantwoorden van een klacht van een van onze adviseurs krijg ik het bericht dat we de beste Serviceprovider Schade Zakelijk in 2023 zijn geworden. Geweldig nieuws natuurlijk maar ik heb wel mixed feelings, omdat ik net met een ontevreden zakenpartner te maken heb, wat niet vaak voorkomt.

Deze prijs hebben we vorig jaar en ook de twee jaren daarvoor gekregen. Ik ben daar heel blij mee. Want de beste zijn is een ding, de beste blijven een ander. Het zit nou eenmaal in onze natuur om alle aandacht te richten op zaken die niet goed gaan, zoals deze klacht over het acceptatieproces. Tegelijk gaat er heel veel goed en dat bewijst het waarderingscijfer van 8.2 van de 110 respondenten in dit onderzoek. En een NPS score van 32 liegt er ook niet om! Overigens ook complimenten aan VCN en Turien & Co die het beide ook heel goed doen.

Oké, wat gaat er goed en wat moet dan beter? We zien het assortiment groeien. Nieuwe aansprakelijkheidsdekkingen van bijvoorbeeld Markel worden toegevoegd en brand Allianz zit er aan te komen. De kennismakingsdagen worden goed bezocht en op beurs begint de trein op stoom te raken. Wat gelukkig ook heel goed gaat is het vinden van nieuwe collega’s, zeker in de huidige arbeidsmarkt. Wat beter moet, ik heb het al eens eerder genoemd, is de mutatiemodule. Weet dat we volop bezig zijn om deze te vernieuwen en de traagheid die op sommige plekken optreedt in het systeem aan te pakken. En de doorlooptijd bij schade moet ook beter.

Ondertussen heb ik gebeld over de klacht en gelukkig overtreffen de positieve ervaringen ruimschoots deze negatieve en zetten we samen de schouders eronder. De drukste tijd van het jaar komt er weer aan dus we kunnen aan de bak!

Dank voor jullie vertrouwen!