Hoe lever je service als Service Provider?

Service Providers zijn er in verschillende soorten en maten. Voor Particuliere risico’s, Hypotheken, of, zoals bij ons het geval, Zakelijke risico’s. Eén ding hebben ze allemaal gemeen; hoe sneller de service, hoe beter. Of het e-mails betreft, verwerking van aanvragen of mutaties, of hoe snel de juiste persoon de telefoon of chat beantwoord. Ik hoor je denken ‘maar het moet wel goed zijn’. Zeker, dat is de basis. Maar de snelheid is een directe ervaring van de service. En daar hadden we het heel goed voor elkaar. Wekelijks de complimenten hiervoor ontvangen is de mooiste beloning.

Toen kwam de eerste lockdown en schrokken we even: ‘Wat gaat dit betekenen voor ons?’ We hebben toen een stop gezet op alle uitstaande vacatures. Die stop hebben we er na 3 maanden weer af gehaald omdat de gevolgen voor ons meevielen. In de zomer van 2020 zijn we weer nieuwe collega’s gaan zoeken, maar we hadden inmiddels een achterstand opgelopen. Daar bovenop zijn we helaas enkele goede collega’s kwijtgeraakt, moesten we een aantal producten uit het schap halen en zat de stress er goed in.

Om goede service te leveren moeten we jullie telefoontjes, chats, e-mails en aanvragen of wijzigingen goed en snel beantwoorden. Dat lukte even niet meer in de tijd die iedereen van ons gewend was, ondanks overwerk en grote betrokkenheid van onze collega’s.

Gelukkig is het tij aan het keren. We hebben recentelijk 6 nieuwe collega’s aangenomen en per 1 mei starten er nog 4! We zullen ze stuk voor stuk aan jullie voorstellen. We zijn enorm blij dat we, in deze toch lastige markt, hele leuke en kundige vakgenoten erbij krijgen.

Hoe gaan jullie merken dat we betere service leveren?
Uiteraard moeten onze nieuwe collega’s even de tijd krijgen om hun draai te vinden. Een aantal heb je wellicht al aan de telefoon gehad. Ik verwacht dat er de komende maanden stap voor stap duidelijke verbetering merkbaar zal zijn in de snelheid van de verwerking. Ook vinden we dat een aantal onderdelen van SUREnet aan verbetering toe zijn, zoals bijvoorbeeld de chatfunctie of de mogelijkheid om polissen rechtstreeks naar de klant te versturen.

Daarbij komt dat we de producten van Avero momenteel toevoegen en die zullen binnen afzienbare tijd ook in het schap te vinden zijn. Ook m.b.t. de telefonie hebben we een nieuw systeem in de maak waardoor we beter het telefoonverkeer kunnen afhandelen.

De kracht van SUREbusiness zit in de vlotte toegang tot kundige mensen via een goed platform en een ruim zakelijk assortiment. We gaan weer voor de wekelijkse complimenten!