Systeembeheerder (40 uur)

Systeembeheerder (40 uur)

Wil je aan de slag bij een jong en dynamisch bedrijf waar je volop kunt meedenken, waar snelle beslissingen worden genomen, en je de groei ervaart? Kun jij onze infrastructuur future-proof maken? Dan zijn we op zoek. Naar jou!

Wie zijn we?

SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. We zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op onlinediensten aan zakelijke assurantiekantoren. Dit doen we met ons zelf ontwikkelde web platform, SUREnet.

SUREnet biedt de verzekeringsadviseur toegang tot het verzekeringsassortiment van inmiddels 20 volmacht verzekeraars. We staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om onze kennis van IT en zakelijke verzekeringen. We vormen een divers en gedreven team bestaande uit ruim 40 medewerkers, met ieder zijn eigen specifieke kennis.

Wie zoeken we?

We zijn op zoek naar een enthousiaste allround systeembeheerder die graag klaarstaat voor zijn collega’s en aanspreekpunt is bij de technische realisatie van (interne) projecten. Je bent verantwoordelijk voor het beheren en onderhouden van het gehele IT-landschap. Dit gaat over diverse systemen, applicaties en de infrastructuur van de organisatie. We zijn op zoek naar een professional die ons klaar maakt voor de toekomst en ons helpt met de transitie naar de Cloud.

Je bent verantwoordelijk voor het dagelijkse beheer en onderhoud van de IT-infrastructuur. Je vindt het leuk om systemen te monitoren, denkt mee over de implementatie van nieuwe soft- of hardware, je zorgt voor het toegangsbeheer, in overleg maak je back-ups en regelt de juiste updates. Je moet storingen kunnen verhelpen en kunnen bijdragen aan het oplossen van technische problemen. Daarnaast sta je klaar voor onze medewerkers met hun vragen en draag je bij aan het uitleggen en installeren van nieuwe programma’s en applicaties.

Als systeembeheerder ben je constant bezig met het onderhoud, verbeteren en beveiligen van de IT-infrastructuur. Het is jouw taak problemen te kunnen herkennen en met efficiënte oplossingen te komen. Als systeembeheerder van de toekomst ben je ook een managed serviceprovider, iemand die volledig geëquipeerd is om full-service een breed assortiment aan diensten te bieden en die ook strategisch meedenkt over het optimaal inrichten van onze bedrijfsprocessen.

Wat ga je doen?

  • Beheren van werkplekken;
  • Beheren van hard- en software;
  • Beheren van infrastructuur (telefonie, netwerk en VPN);
  • Beheren van security en autorisaties;
  • Bewaken van IT-architectuur;
  • Monitoring performance en servers;
  • Afstemming met leveranciers;
  • Verlenen 1e en 2e lijn support.

Wat breng je mee?

  • HBO werk en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar relevante ervaring;
  • Je hebt kennis en ervaring met één of meerdere van de volgende kennisgebieden: Windows Server, terminal server, active directory, Office 365;
  • Een MCSA en MCSE of vergelijkbare certificering;
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen;
  • Je weet op een adequate manier werkzaamheden te coördineren en je kunt goed samenwerken;
  • Je bent betrokken en proactief;
  • Je bent communicatief vaardig.

Wat bieden we?

  • Een uitdagende, ondernemende, kleine en zeer dynamische werkomgeving met leuke collega’s;
  • De mogelijkheid om te werken in een team dat vooraan loopt in de ontwikkelingen in de branche;
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband;
  • Laptop en telefoon;
  • Een goed marktconform salaris;
  • Mogelijkheden voor zelfstandigheid, initiatief en persoonlijke ontwikkeling.

Heb je interesse?
Stuur dan je CV en motivatie via onderstaande link. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Blok, Personeelsfunctionaris. Telefoonnummer: 072 - 30 35 900 / 06 - 204 350 77.

Velden met een * zijn verplicht