Junior Administratief Medewerker

Het verlenen van algemene administratieve ondersteuning aan de acceptanten door middel van het opmaken, controleren en beheren van (nieuwe) verzekeringspolissen.

Junior Administratief Medewerker

Wie zijn wij

SUREbusiness is een sterk groeiende, innovatieve onderneming. Wij zijn een ondernemende club in de zakelijke verzekeringswereld met een frisse kijk op online diensten aan zakelijke assurantiekantoren. In eigen beheer hebben wij een webapplicatie (Surenet) ontwikkeld die de verzekeringsadviseur toegang biedt tot het assortiment van onze 20 volmacht verzekeraars. Wij staan erom bekend voorop te lopen als het gaat om onze kennis van IT en zakelijke verzekeringen.

Doel van de functie

Het verlenen van algemene administratieve ondersteuning aan de acceptanten door middel van het opmaken, controleren en beheren van (nieuwe) verzekeringspolissen.

 

Taken en verantwoordelijkheden

Polisadministratie en –registratie

  • Opmaken, invoeren en boeken van polissen in overleg/opdracht van de acceptanten.
  • Het invoeren van offertes.
  • Het doorvoeren van (polis)mutaties en boekingen in het systeem.
  • Het controleren van gegevens/aanvragen/polissen op juistheid en volledigheid en het uitvoeren van correcties. Het verzamelen van informatie hiertoe.
  • Het zorgdragen voor actuele en complete dossiervorming, waaronder het digitaliseren van dossiers (scannen).

Telefoon, Agendabeheer en Correspondentie

  • Beantwoorden van vragen van relaties betreffende administratieve zaken.
  • Verwerken binnenkomende post/faxen/e-mails, prioriteiten stellen en routinematige kwesties direct afhandelen in overleg met de acceptanten.

Overig

  • Bieden van algemene ondersteuning aan de acceptanten
  • Mogelijkheden signaleren tot verbetering van werkmethoden en procedures binnen de administratieve organisatie.
  • Adviseren, instrueren en overleggen met collega’s over de toepassing van administratieve regelingen en afspraken.

Performance criteria

Resultaten

  • Accurate en tijdige verwerking van administratieve gegevens.
  • Kwaliteit van de administratieve ondersteuning aan de specialisten.
  • Bewaking voortgang administratief proces.

 

Competenties (functiespecifiek)

  • Accuraat
  • Flexibel
  • Servicegericht
  • Voortgangsbewaking

Opleiding, kennis en ervaring

  • HBO werk- en denkniveau, bij voorkeur richting bank- en verzekeringswezen;
  • relevante stage/werkervaring;
  • Bij voorkeur in bezit van verzekeringsdiploma’s c.q. bereidheid deze zo nodig binnen afzienbare tijd te halen;
  • Bij voorkeur ervaring met CCS level 7;
  • Uitstekende beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Goede beheersing van het Office pakket (Outlook, Word, Excel).

Heb je interesse?

Stuur dan je CV naar a.blok@surebusiness.nl. Voor meer informatie kun je contact opnemen met Annemarie Blok, Personeelsfunctionaris. Telefoonnummer: 020-2052021 / 06-20435077.

Cookies

Cookies zijn kleine tekstbestanden die door websites kunnen worden gebruikt om gebruikerservaringen efficiënter te maken. Volgens de wet mogen wij cookies op uw apparaat opslaan als ze strikt noodzakelijk zijn voor het gebruik van de site. Voor alle andere soorten cookies hebben we uw toestemming nodig. Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven.